På tidlig 90-tall var Extreme nærmest for Norgesvenner å regne – de var i Oslo og omegn fire ganger på halvannet år. Men med unntak av en times ettermiddagskonsert på Tons Of Rock for to år siden, hadde de ikke spilt egen headlinekonsert i Norge på 34 år da de gikk på scenen på Sentrum Scene denne lyse lørdagskvelden i juni.
