Nokon gonger må ein berre lytte til musikk ein eigentleg ikkje plar høyra på, og nokon gonger smeller det så til de grader! Eg høyrde Blodsmak første gongen då dei spelte på Nidelven Bar Og Scene i Trondheim, og eg likte det eg høyrde, og når eg no vart beordra å anmelde utgjevelsen «TRE», var eg ikkje tung å be, for dette bandet burde ha vore større enn dei er i dag. Kjøyr stev!
