Wintersun skuffet stort med fjorårets Time II, Ensiferum har ikke gitt ut noe særlig bra på lang tid, og jeg vet ellers ikke hva som er igjen av den finske folkdominerte miksen av power og melodiøs dødsmetal. Kanskje er det Canada og Atavistia vi må vende blikket mot?
Kategorier
Atavistia | Old Gods Awaken
